miércoles, 20 de marzo de 2013

Paga la pena queixar-se. Motos, urbana i alcalde.

Qui em conegui o qui passi per aquest blog serà conscient del que em molesten les motos en les voreres. Sobretot quan vas amb cotxet de nen o similar, i més encara davant de l'escola bressol on porto al meu fill. El passat 6 de febrer vaig passar la queixa per twitter al programa de Radio 4, Matí a 4 Bandes, i l'alcalde de Barcelona, Sr. Xavier Trias. Li van passar la pregunta al programa i va respondre que "eren una ciutat de motos", "però que no podia ser que aparquessin entre 2 arbres" i d'allà es va passar a la crítica a les bicis per les voreres.

Em va demanar que dones les dades de la situació a la web de queixes de l'ajuntament, com és una cosa que ja he fet reiteradament li vaig passar el codis. No li vaig poder comentar les diverses respostes del cap de zona de la guardia urbana, mai veuen res especialment extrany, que passaran la nota als agents i que moltes gracies. Fins i tot després de la recomanació per twitter de l'alcalda la cosa continua igual. Sembla que el problema no es l'alcalde sinó la policia local.

Plujós dimarts 05/03/2013. Vista des de sortida, fins entrada.


Dimarts 18/03/2013. 2 motos entre sortida i entrada.
I avui mateix:
Avui mateix dia 20/03/2013.
Insisteixo que en carrers com aquest no podria aparcar cap moto, però la queixa ja es només per la porta de l'escola. Una cosa és que els motoristes passin, més greu que passi la urbana, però és molt greu que tothom passi de l'alcalde. Crec que tret d'ell la resta pensa que ho fan bé. Serveix que em queixi? Serveix que vulguin canviar la normativa si la policia local no pensa fer-la complir? Una normativa més per donar que parlar sobre civisme al mitjans? Ara em toca anar a la síndica de greuges de la ciutat?

2 comentarios:

fernan dijo...

A ver si te hacen caso, joder

Señor G dijo...

Me han empezado a hacer, mírate la última entrada. Estas cosas con el crío y el carrito joden más.